Za největší úspěch poradce považujeme dlouhodobě spokojeného klienta.
Jsme přesvědčeni, že práce pod tlakem škodí poradcům, klientům i samotné firmě.
Víc než vymýšlení slibů se věnujeme jejich plnění.
Preferujeme spolupráci se zralými a zkušenými kolegy.
Dobré vztahy ve firmě jsou pro nás klíčové.
Nenařizujeme, diskutujeme.
Nechceme tlačit, chceme táhnout. Podporujeme každou snahu o osobní a profesní rozvoj.
Jednáme na rovinu, pomáháme si. Prosíme o totéž.
Nežijeme, abychom pracovali. Osobní a rodinný život má naši plnou podporu.
Nehodnotíme jen výsledky, ale i způsob, jakým jich dosahujeme.
Uvědomujeme si, že poradce pracující pod tlakem předepsaných výkonů nemůže odvádět kvalitní práci. Nekvalitní práce nepřináší spokojené klienty ani stabilní příjmy. Proto jsme zavedli organizační a motivační pravidla, která podporují klidnou a zodpovědnou práci. Tento systém nemá na českém trhu konkurenci.
Perfektní zázemí
Poskytujeme příjemné pracovní prostředí ve sdílených kancelářích nebo finanční podporu vlastní kanceláře. Využít můžete služeb centrální asistentky a firemní software s pokročilými analytickými nástroji. K dispozici je i marketingová podpora – propagační materiály nebo online prezentace.
Rozsáhlé portfolio partnerů
Kvalitní řešení potřeb klientů vyžaduje co největší množství partnerů, jejichž služby můžete jako poradce nabídnout. Máme je.
Pravidelné vzdělávání
Naše vzdělávací programy počítají s vaší profesionalitou, ale i individualitou, takže nezdržují, ale rozvíjejí. Nedrtíme své poradce fakty ani triky na zvýšení výkonu. Zveme inspirativní hosty, diskutujeme, přemýšlíme. Školení jsou mj. i přátelským setkáním. Společným sdílením zkušeností podporujeme profesní růst i přesvědčení, že služba klientům má smysl. Proto se nevěnujeme jen financím, ale i dalším zajímavým otázkám z oblasti realit či práva.
Výjimečné odborné zázemí
Dlouholeté zkušenosti našich poradců a zažitá praxe jejich sdílení ve prospěch týmu přispívají k osobnímu růstu členů a kvalitnímu řešení specifických potřeb klientů. Jako náš poradce budete mít k dispozici pokročilé nástroje pro dokonalý přehled o trhu, jako např. online metodiky produktů nebo srovnávací kalkulačky hypoték či pojištění aut a majetku. Svým klientům tak můžete modelovat různé verze řešení v reálném čase nebo nabízet produkty na míru. Ke zpracování náročných a nestandardních zadání využíváme online metodik, analýz a přímých intervencí společnosti Broker Trust. Význam dokonalé znalosti trhu dokládá dlouholetá loajalita klientely našich poradců a 97% proplacenost smluv.
Přátelská atmosféra
Jsme lidé. Scházíme se, bavíme se, žertujeme. Každý rok pořádáme několik neformálních akcí, na které se velmi rádo vzpomíná.
Spolupracující realitní kancelář
Finanční a realitní trh se propojují, zejména v oblasti úvěrů na bydlení. Proto úzce spolupracujeme se spřátelenou realitní kanceláří. Díky tomu můžete svým klientům nabídnout rychlou a odbornou pomoc i s prodejem či pronájmem nemovitosti.
Podpora rodin a rodičovství
Vaše rodiny a děti mají naši plnou podporu. Vždy společně najdeme způsob jak skloubit práci s rodinnými povinnostmi. Chceme, aby z vaší příslušnosti k Bonites měli prospěch i vaši blízcí.
Víme, jak důležité je mít z práce dobrý pocit. Ale i to, že dobrým pocitem domácí účty nezaplatíte. Bezpečné finanční zajištění přispívá k životní i pracovní pohodě. Naslibujeme horentní provize, na které si možná nikdy nesáhnete. Nabízíme stabilní solidní příjem a výjimečnou záruku kariérního růstu. Provize vyplácíme jednou týdně po vyúčtování od finanční instituce.
Historické pozice bez udržovacích kritérií
Dosahování pozic se řídí kariérním řádem a závisí na historických výkonech. U nováčků zohledňujeme výkony u společností, z nichž k nám přecházejí.
Garantované pozice
Při příchodu do týmu Bonites získáte stejnou nebo vyšší pozici, jakou máte u své společnosti dnes. V našem kariérním žebříčku jsou navíc všechny pozice garantované. Dosáhnete-li určité pozice, zachováme vám všechny benefity, i když na nějaký čas zvolníte tempo. V Bonites buď stoupáte, nebo nestoupáte, nikdy ale nemůžete klesnout.
Renty pro obchodní ředitele
Řediteli obchodní sítě, který vychoval ředitele-zakladatele nové sítě poradců, vyplácíme garantovanou měsíční rentu.
Doporučitelské provize
Poradci, který přivede do týmu nového poradce, náleží doporučitelská provize. Její výše závisí na výkonu doporučeného nováčka.
Následné odměny
Následné odměny vyplácíme za všechny typy obchodů všem poradcům na všech pozicích.
Vlastnictví klientského kmene
Víme, kolik péče vyžaduje budování vztahu s klientem. Proto je náš poradce trvalým vlastníkem klientského kmene, který si k nám přivede nebo u nás vybuduje. Pokud se v Bonites rozhodnete skončit, odvedete si i svoje klienty.
Náš tým má tři pracovní úrovně:
Samostatný poradce má na starosti pouze svoje klienty a vlastní profesní růst.
Poradenská kancelář vzniká kolem samostatného poradce, který má vlastní prostory a spolupracovníky (obdoba advokátní kanceláře).
Manažer je tvůrcem týmu spolupracovníků, pečuje o jejich zázemí a profesní rozvoj. Vede vlastní kancelář.
Že vás budeme honit k prodejům za každou cenu.
Že vás budeme tlačit k získávání dalších poradců.
Že slíbíme hory doly, a skutek utek. Co slibujeme, to garantujeme.
Že vám přistřihneme křídla předem daným počtem produktů.
Že vaše klienty předáme jiným poradcům. Klienty vám nevezmeme ani při případném odchodu.
Že se my, majitelé, necháme živit z vašich provizí. Všichni jsme úspěšní poradci, ze společného si bereme minimum.
Stojíme o kolegyně a kolegy, kteří mají zkušenosti s finančním, zejména hypotečním nebo investičním poradenstvím. Nehledáme dravce, ale pracanty, kteří pochopili, že lukrativní zákazník nemůže být vnímán jako kořist, ale partner. Nevadí nám vyšší věk – právě naopak. Životní zkušenost, nadhled a schopnost vcítit se do situace klienta považujeme za klíčovou výbavu profesionála.
Budeme rádi, splníte-li tyto naše požadavky:
SŠ nebo VŠ vzdělání
Samostatná praxe v oblasti finančního poradenství min. 2 roky
Ochota pracovat na svém profesionálním rozvoji
Smysl pro fair play
CO NA TO KLIENTI?
V 95% případů klientům nezáleží na tom, v jaké společnosti působíte. Klientovi jde hlavně o to, aby měl stejnou nebo lepší úroveň poskytovaných služeb. V Bonites group s.r.o. budete schopni vaším klientům poskytovat lepší služby díky našemu širokému spektru služeb a partnerů. Zejména ve větších MLM společnostech je živen kult značky. Z našich zkušeností vyplývá, že to je důležité pouze při náborování nových poradců. Věřte, že toto je bezvýznamné vhledem ke klientovi. Máme propracovaný postup a návod, jak klienta informovat o vašem rozhodnutí.
JAK MI MŮŽETE POMOCI KDYŽ MÁM VE SMLOUVĚ VÝPOVĚDNÍ DOBU PO KTEROU NEMŮŽU SEPISOVAT NOVÉ SMLOUVY?
Jste-li ve výpovědní době, smlouvy samozřejmě sjednávat můžete, ale museli byste je stále nechat zpracovat původní společností. Většina poradců umí počítat a výše provize je jeden z důvodů, proč začínáme spolupracovat. Proto se jim nevyplatí dále sjednávat smlouvy přes své původní působiště. Toto je období, které úspěšně vyřešili tisíce poradců před vámi. Nepochybujte o tom, že bychom nebyli na tuto situaci připraveni. Samozřejmě všichni musíme dodržovat pravidla pro jednání a sjednávání produktů pro klienta. Během výpovědní doby je vám vždy k dispozici manažer, který se jednání s klientem účastní a smlouvy podepisuje. Toto přechodné období může trvat až půl roku.
MÁM SVŮJ KMEN KLIENTŮ A SMLUV. MŮŽETE MI JE PŘEVÉST K BONITES?
Toto je pro zkušené poradce jedno z hlavních témat. Jsou si vědomi, že dlouhá léta pracují i s výhledem, že je čeká jakási renta za správně odvedenou práci. Všichni víme, že následná provize a podíl na management fee je motivací. Zde vás čeká možná největší šok. Může se stát, že zjistíte, že váš kmen klientů není zase až tak celý váš. Mnohokrát jsme slýchávali, zejména u větších MLM společností, jak si budujeme vlastní firmu, jak máte vlastní podnikání. Kmen v první fázi patří kompletně společnosti, kde doposud působíte. Naštěstí téměř u všech producentů, kde jste smlouvy sjednávali, není s převodem jednotlivých smluv problém. Máme propracovaný mechanismus, jak převést 95% kmene. Základem je, abyste si několik měsíců před odchodem ze staré společnosti zálohovali údaje o svých klientech a smlouvách. Je potřeba si také uložit kopie smluv. Ne každý si podobnou evidenci stahuje průběžně. V případě většího počtu smluv Vám se zpracováním pomůžeme. Naše asistentky již mají v tomto směru bohaté zkušenosti. Následně se vyplní potřebné tiskopisy a kmen klientů přechází s vámi a u nás je již skutečně váš.
OČEKÁVÁM PROVIZE K VYPLACENÍ. CO S TÍM MŮŽU DĚLAT?
Zde je třeba nastavit plynulý náběh na výplaty od nás. Toto období jistě ulehčí týdenní výplata provizí, která je u nás nastavena. Každou středu odchází provize na váš účet. U určitých případů je možné vyplatit i částečnou zálohu na provizi. Po skončení výpovědní doby jste volní nikomu nic nedlužíte. Na osobní schůzce probereme, které provize očekáváte. Úkolem je bez větších potíží přechod do nového působení, tak aby nedošlo k většímu výkyvu ve vašich příjmech. Můžete dostávat provize od původní společnosti a současně i od nové. Všechny obchody jsou k vyplacení do 2-3 měsíců. Tedy poslední 2-3 měsíce neodevzdáte do původní společnosti žádnou produkci. V měsíci, kdy očekáváte poslední zásadní provizi, podáváte výpověď. Jelikož už jste 2-3 měsíce odevzdávali produkci k nám, tak už vás čekají zasloužené a o 20-50% vyšší provize.
JAKÉ LICENCE K PODNIKÁNÍ BUDE TŘEBA PŘEVÉST?
Ano, licence je potřeba převést k nové společnosti. Jde zejména o PPZ, VZ (investice a úvěry) a PENZE. Všechny tyto registrace jsou pod dohledem ČNB. U pojišťoven, bank, stavebních spořitelen a investičních společností jsou další sublicence. Máme pro vás připravený manuál, který vás krok za krokem provede převodem licencí, tak abyste přesně věděli, který formulář vyplnit, kam a kdy jej zaslat a jak na nic nezapomenout. Převod licencí je otázkou několika dní po ukončení výpovědní doby. Vše je možné zařídit zhruba do 2 týdnů.
BUDU UMĚT POUŽÍVAT VÁŠ BACKOFFICE SYSTÉM?
Bonites group s.r.o. spolupracuje s největším brokerpoolem v ČR. Používáme systém BeTy., který je jednoduchým, přehledným a intuitivním nástrojem na správu vašeho podnikání.
Většina poradců si na nový systém zvyká velmi rychle. Zpětná vazba od nich je, že tak špičkový nástroj vůbec nečekali. Všude slýchávali, že ostatní společnosti nemají žádné IT zázemí apod. Máme mnoho pozitivních ohlasů, že vše je daleko přehlednější a snadno k nalezení. Naleznete zde vše potřebné, kvalitní CRM systém s přehledem všech klientů a smluv, samozřejmostí jsou informace od všech produktových partnerů a velkou konkurenční výhodou jsou online metodiky zaměřené na výtah důležitých informací z metodik hypotečních bank a stavebních spořitelen. Legendární jsou srovnávače výluk u pojištění Dušana Šídla. Ty vedou ke kvalitnímu zázemí pro vás a vaše klienty.
JAK DLOUHO TRVÁ PŘECHOD K BONITES?
Vlastní přechod je otázkou několika schůzek a pár hodin práce. Ve většině případů zabere papírování a další věci cca 10 hodin čistého času.
V reálu vlastní přechod trvá několik týdnů až měsíců. Jde zejména o to, jak moc rychle chce poradce opustit současné působiště. Z poslední doby se ukazuje, že se vše dá zařídit do 2 týdnů. Délka přechodu je také odvislá od délky výpovědní doby z předchozí spolupráce. Přechod začíná podáním ruky s některým z našich manažerů. Společně dáme dohromady časovou osu a souhrn činností, které se musí stát, aby přechod proběhl oboustranně bez potíží.
JAK ZAJIŠŤUJETE VZDĚLÁNÍ?
Během roku máte k dispozici 4 velké dny. Zaměření je na hypotéky a úvěry, investice, majetkové pojištění + likvidace a životní pojištění. Na centrále v Praze se koná vždy poslední pátek v měsíci workshop na aktuální témata. V regionech probíhají podobné workshopy a jsou v kompetenci regionálních manažerů. Samozřejmostí jsou individuální konzultace s manažery. Dvakrát do roka je možnost účasti na celodenní konferenci pořádané Broker Trustem, a.s. Celý rok je k dispozici akademie Bizon zaměřená na každodenní práci pro klienta. Využíváme i e-learningové kurzy a webináře na jednotlivá témata.
JAKÉ SLUŽBY MOHU KLIENTŮM POSKYTNOUT NAVÍC PŘI SPOLUPRÁCI S BONITES?
Máme bezkonkurenčně nejširší výběr finančních produktů prospěšných pro klienta. Soustředíme se na služby, které přímo souvisejí s financemi. V první řadě se jedná o služby realitní kanceláře. Dále máme v portfoliu zajištění projektů při výstavbě nemovitostí. Můžete zajistit dotace evropské unie. Velkou výhodou je, že budete finančně zainteresováni na likvidaci pojistných událostí. Hodně svědomitých poradců s klienty likvidace řeší, ale nemají za to odměnu. U nás dostanete i za tuto práci zaslouženou odměnu. Zajišťujeme i účetní a daňově-poradenské služby. Do budoucna plánujeme zařadit i zprostředkování advokátních služeb.