Pomoc s přechodem k Bonites

Víme co vás trápí a umíme vám s tím pomoci


Bonites group s.r.o je servisní společnost, která je stoprocentně zaměřena na podporu zkušených poradců s několikaletou praxí. Máme připraveny jednoduché nástroje na pohodlný přechod z vaší současné společnosti k nám. Pokud skutečně chcete jako poradce nebo celá skupina poradců odejít ze současné společnosti, ozvěte se a pomůžeme vám. Nejedná se o problémy, jen o dílčí věci, které je potřeba zařídit.

Na všechny úkony máme připravené návody, postupy a techniky, které vám přechod usnadní. A hlavně: máme zkušenosti s více než 80 poradci, kteří již nyní spokojeně pracují pro Bonites group s.r.o.


V 95% případů klientům nezáleží na tom, v jaké společnosti působíte. Klientovi jde hlavně o to, aby měl stejnou nebo lepší úroveň poskytovaných služeb. V Bonites group s.r.o. budete schopni vaším klientům poskytovat lepší služby díky našemu širokému spektru služeb a partnerů. Zejména ve větších MLM společnostech je živen kult značky. Z našich zkušeností vyplývá, že to je důležité pouze při náborování nových poradců. Věřte, že toto je bezvýznamné vhledem ke klientovi. Máme propracovaný postup a návod, jak klienta informovat o vašem rozhodnutí. 

Jste-li ve výpovědní době, smlouvy samozřejmě sjednávat můžete, ale museli byste je stále nechat zpracovat původní společností. Většina poradců umí počítat a výše provize je jeden z důvodů, proč začínáme spolupracovat. Proto se jim nevyplatí dále sjednávat smlouvy přes své původní působiště. Toto je období, které úspěšně vyřešili tisíce poradců před vámi. Nepochybujte o tom, že bychom nebyli na tuto situaci připraveni. Samozřejmě všichni musíme dodržovat pravidla pro jednání a sjednávání produktů pro klienta. Během výpovědní doby je vám vždy k dispozici manažer, který se jednání s klientem účastní a smlouvy podepisuje. Toto přechodné období může trvat až půl roku.

Toto je pro zkušené poradce jedno z hlavních témat. Jsou si vědomi, že dlouhá léta pracují i s výhledem, že je čeká jakási renta za správně odvedenou práci. Všichni víme, že následná provize a podíl na management fee je motivací. Zde vás čeká možná největší šok. Může se stát, že zjistíte, že váš kmen klientů není zase až tak celý váš. Mnohokrát jsme slýchávali, zejména u větších MLM společností, jak si budujeme vlastní firmu, jak máte vlastní podnikání. Kmen v první fázi patří kompletně společnosti, kde doposud působíte. Naštěstí téměř u všech producentů, kde jste smlouvy sjednávali, není s převodem jednotlivých smluv problém. Máme propracovaný mechanismus, jak převést 95% kmene. Základem je, abyste si několik měsíců před odchodem ze staré společnosti zálohovali údaje o svých klientech a smlouvách. Je potřeba si také uložit kopie smluv. Ne každý si podobnou evidenci stahuje průběžně. V případě většího počtu smluv Vám se zpracováním pomůžeme. Naše asistentky již mají v tomto směru bohaté zkušenosti. Následně se vyplní potřebné tiskopisy a kmen klientů přechází s vámi a u nás je již skutečně váš. 

Zde je třeba nastavit plynulý náběh na výplaty od nás. Toto období jistě ulehčí týdenní výplata provizí, která je u nás nastavena. Každou středu odchází provize na váš účet. U určitých případů je možné vyplatit i částečnou zálohu na provizi. Po skončení výpovědní doby jste volní nikomu nic nedlužíte. Na osobní schůzce probereme, které provize očekáváte. Úkolem je bez větších potíží přechod do nového působení, tak aby nedošlo k většímu výkyvu ve vašich příjmech. Můžete dostávat provize od původní společnosti a současně i od nové. Všechny obchody jsou k vyplacení do 2-3 měsíců. Tedy poslední 2-3 měsíce neodevzdáte do původní společnosti žádnou produkci. V měsíci, kdy očekáváte poslední zásadní provizi, podáváte výpověď. Jelikož už jste 2-3 měsíce odevzdávali produkci k nám, tak už vás čekají zasloužené a o 20-50% vyšší provize.

Ano, licence je potřeba převést k nové společnosti. Jde zejména o PPZ, VZ (investice a úvěry) a PENZE. Všechny tyto registrace jsou pod dohledem ČNB. U pojišťoven, bank, stavebních spořitelen a investičních společností jsou další sublicence. Máme pro vás připravený manuál, který vás krok za krokem provede převodem licencí, tak abyste přesně věděli, který formulář vyplnit, kam a kdy jej zaslat a jak na nic nezapomenout. Převod licencí je otázkou několika dní po ukončení výpovědní doby. Vše je možné zařídit zhruba do 2 týdnů.

Bonites group s.r.o. spolupracuje s největším brokerpoolem v ČR. Používáme systém BeTy., který je jednoduchým, přehledným a intuitivním nástrojem na správu vašeho podnikání. 

Většina poradců si na nový systém zvyká velmi rychle. Zpětná vazba od nich je, že tak špičkový nástroj vůbec nečekali. Všude slýchávali, že ostatní společnosti nemají žádné IT zázemí apod. Máme mnoho pozitivních ohlasů, že vše je daleko přehlednější a snadno k nalezení. Naleznete zde vše potřebné, kvalitní CRM systém s přehledem všech klientů a smluv, samozřejmostí jsou informace od všech produktových partnerů a velkou konkurenční výhodou jsou online metodiky zaměřené na výtah důležitých informací z metodik hypotečních bank a stavebních spořitelen. Legendární jsou srovnávače výluk u pojištění Dušana Šídla. Ty vedou ke kvalitnímu zázemí pro vás a vaše klienty.

Vlastní přechod je otázkou několika schůzek a pár hodin práce. Ve většině případů zabere papírování a další věci cca 10 hodin čistého času.

V reálu vlastní přechod trvá několik týdnů až měsíců. Jde zejména o to, jak moc rychle chce poradce opustit současné působiště. Z poslední doby se ukazuje, že se vše dá zařídit do 2 týdnů. Délka přechodu je také odvislá od délky výpovědní doby z předchozí spolupráce. Přechod začíná podáním ruky s některým z našich manažerů. Společně dáme dohromady časovou osu a souhrn činností, které se musí stát, aby přechod proběhl oboustranně bez potíží.

Během roku máte k dispozici 4 velké dny. Zaměření je na hypotéky a úvěry, investice, majetkové pojištění + likvidace a životní pojištění. Na centrále v Praze se koná vždy poslední pátek v měsíci workshop na aktuální témata. V regionech probíhají podobné workshopy a jsou v kompetenci regionálních manažerů. Samozřejmostí jsou individuální konzultace s manažery. Dvakrát do roka je možnost účasti na celodenní konferenci pořádané Broker Trustem, a.s. Celý rok je k dispozici akademie Bizon zaměřená na každodenní práci pro klienta. Využíváme i e-learningové kurzy a webináře na jednotlivá témata. 

Máme bezkonkurenčně nejširší výběr finančních produktů prospěšných pro klienta. Soustředíme se na služby, které přímo souvisejí s financemi. V první řadě se jedná o služby realitní kanceláře. Dále máme v portfoliu zajištění projektů při výstavbě nemovitostí. Můžete zajistit dotace evropské unie. Velkou výhodou je, že budete finančně zainteresováni na likvidaci pojistných událostí. Hodně svědomitých poradců s klienty likvidace řeší, ale nemají za to odměnu. U nás dostanete i za tuto práci zaslouženou odměnu. Zajišťujeme i účetní a daňově-poradenské služby. Do budoucna plánujeme zařadit i zprostředkování advokátních služeb.

Potřebujete více informací?

Kontaktujte nezávazně našeho managera, který vám zodpoví jakékoliv další otázky.